Welpen zijn kinderen van 7 tot 11 jaar. Het zijn doorzetters en donderstenen. Ze gaan samen op avontuur en willen alles uitproberen. Ze helpen elkaar, maken vrienden en leren nieuwe vaardigheden. Elke zaterdagmiddag komen ze samen van 14:30 tot 16:00 bij Scouting Naaldwijk.

Wat doen Welpen?

Iedere week doen Welpen iets anders. Het liefst spelen ze lekker buiten, rollen ze door het gras en springen ze in plassen. Met hun leeftijdsgenoten doen ze interessante en uitdagende activiteiten in een veilige omgeving. Onder leiding van deskundige vrijwilligers leren ze dat ze van alles kunnen bereiken door samen te werken.

Jungleboek

In de jungle is er altijd wat te doen!

Welpen spelen in het thema van Jungleboek. Ze leren handige en interessante dingen van Baloe, Bagheera en de andere bewoners van de jungle. Ze worden uitgedaagd met nieuwe spellen en activiteiten. Ze gebruiken hun fantasie en ontwikkelen hun creativiteit. Welpen halen het beste uit zichzelf, ongeacht hun kunnen.

Welpen gaan ook ieder jaar met elkaar op kamp, waar ze allerlei spannende avonturen beleven met hun vrienden. Ze duiken in het onbekende en vertellen elkaar verhalen bij het licht van hun zaklamp. Ze werken samen en helpen anderen. Op alles wat kinderen leren als Welpen, wordt voortgeborduurd bij Scouts. Zo blijven ze zich continu ontwikkelen bij Scouting Naaldwijk.

Lid worden van Welpen

Beleef onvergetelijke avonturen

De eerste stap die je zet om Welp te worden is een aantal keer vrijblijvend bij ons langskomen. Zo kun je ervaren of Scouting bij jou past en dit kost je niks.

Aanmelden

Meld je aan door ons een mailtje te sturen met je naam, je leeftijd en eventueel andere dingen over jezelf, naar aanmelden@scoutingnaaldwijk.nl. We reageren zo snel mogelijk.

Heb je al vrienden bij Scouting Naaldwijk? Laat het ons weten, of ga gewoon met ze mee!

Lidmaatschap

Zodra het duidelijk is dat Scouting helemaal bij jou past, kun je natuurlijk lid worden. Voor informatie over het lidmaatschap en de kosten kijk je bij Scoutingkleding en kosten.

Kom langs – waar wacht je nog op?

Komen kijken kost je niks. Stuur ons een mailtje met je naam, je leeftijd en eventueel andere dingen over jezelf. We reageren zo snel mogelijk.

Meld je aan
Kleding voor Welpen

Om mee te doen met Welpen heb je niet meteen een Scoutfit nodig. Zodra je daar aan toe bent, helpen we je vanzelf op weg.

Kijk wat Welpen dragen
Welpen leiders

Alle Welpen worden begeleid door deskundige vrijwilligers. Met veel plezier zorgen deze leiders ervoor dat Scouting een veilige omgeving is, waarin iedereen zich thuis kan voelen.

Word vrijwilliger